مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 05:502020-04-04سياسي

اشتراک آنلاین ماهنامه پیوست به مدت 3 ماه تا پایان خردادماه رایگان شد 


ماهنامه پیوست به منظور تسهیل ایام خانه نشینی و استفاده راحت تر مخاطبان از محتوای خود در زمان قرنطینه ناخواسته در دوران شیوع کرونا، کلیه سرویس های آنلاین خود را برای فصل بهار سال 99 به صورت رایگان عرضه می کند.

- ماهنامه پیوست به منظور تسهیل ایام خانه نشینی و استفاده راحت تر مخاطبان از محتوای خود در زمان قرنطینه ناخواسته در دوران شیوع کرونا، کلیه سرویس های آنلاین خود را برای فصل بهار سال 99 به صورت رایگان عرضه می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام ماهنامه پیوست، استفاده از سرویس های ارایه شده بر بستر آنلاین پیوست که پیش از این با پرداخت هزینه برای دوره یک ماهه یا یکساله برای مخاطبان مقدور بود به مدت 3 ماه از امروز، 14 فرودین ماه 1399 تا انتهای خرداد 1399 به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.

علاقمندان می توانند برای استفاده از اشتراک رایگان سه ماهه پیوست به این لینک مراجعه کنند: به تمامی مخاطبان آنلاین خود رایگان عرضه می شود.

کلیه کاربرانی که از کد تخفیف StayHome برای دریافت اشتراک آنلاین 3 ماهه پیوست در هنگام ثبت نام خود در وبسایت پیوست استفاده کنند و همچنین کلیه کاربرانی که پیش از این عضو وبسایت پیوست بوده اند و اشتراک آنها به پایان رسیده است، پس از دریافت ایمیل از سوی پیوست یا مراجعه به صفحه راهنمای اشتراک می توانند با وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتراک آنلاین ماهنامه پیوست به مدت 3 ماه تا پایان خردادماه رایگان شد 

اشتراک آنلاین ماهنامه پیوست به مدت 3 ماه تا پایان خردادماه رایگان شد